نوشته شده توسط : سیمین

هتل کروانسرای لارا آنتالیا ترکیه

هتل کروانسرای لارا آنتالیا در منطقه لارا  واقع شده و از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا است که به شکل U بنا شده است که دارای دکوراسیونی شیک ، مدرن و منحصر به فرد می باشد.این هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۱۳ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۱۴  کیلومتر فاصله دارد و کنار ساحل ماسه ای آن حدود 110000 متر مربع می باشد.  این هتل  در سال ۲۰۰۵ افتتاح گردیده است و از مجلل ترین هتل های ترکیه محسوب می شود  . هتل کروانسرای لارا آنتالیا دارای ۳۹۶ اتاق و ۷۹۰ تخت خواب است که از آن ۲۵۴ اتاق استاندارد ، ۱۰۰ اتاق لوکس بزرگ ، ۴ اتاق معلولین ، ۳۶ اتاق رابط خانوادگی ، ۲ اتاق لوکس ویژه و ۲ سوئیت که تمام اتاقها دارای بالکن اختصاصی با منظره ای  فضای سبز و دریای مدیترانه می باشد. 

امکانات اتاق ها:

تمام اتاقها هتل کروانسرای آنتالیا دارای خط تلفن مستقیم ، موزیک ، یخچال ، تلویزیون صفحه تخت ، سیستم الکترونیکی کیکارد ، سیستم تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، توالت ، حمام ، سشوار و کولر می باشد .اتاق های هتل دکوراسیون و طراحی سوپر مدرن دارند و با رنگ های ملایم تزئین شده اند. 

امکانات هتل کروانسرای لارا آنتالیا:

این هتل دارای رستوران اصلی  با 20 نوع غذا و رستوران ترکی، رستوران فرانسوی، رستوران بین المللی، رستوران گیاهی، رستوران چینی و رستوران ایتالیایی میباشد. دسر و بار این هتل 24 ساعته آماده پذیرایی از گردشگران تور ترکیه می باشد. دیسکو هتل کاروانسرا شبانه برنامه های ویژه برگزار میکند و بار داخل دیسکو کاملا رایگان بوده وخدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور ترکیه ارائه می دهد.

سالن بیلیارد ، سالن بدنسازی ،سالن بسکتبال ،سالن والیبال ، سالن فیتنس ،پینگ پنگ ،کورد تنیس ، تنیس روی میز ، مینی فوتبال ، فروشگاه ، شوهای ورزشی ، آمفی تئاتر ، پارک کودکان وسالن زیبائی می باشداین هتل دارای امکاناتی از قبیل ۴ مرکز زیبایی، استخرسرباز وسرپوشیده ، حکام ترکی ،سونا، جکوزی ،دوچرخه، خدمات عکاسی، جواهری، بولینگ، ورزش های آبی موتوری و پاراشوت میباشد.



مسافران تور ترکیه  می توانند با انتخاب این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

 

هتل ریکسوس در قونیه،ترکیه

 هتل ریکسوس از جمله لوکس ترین و مجلل ترین اقامتگاه های شهر برای گردشگرای تور ترکیه است که در گروه هتل های بین المللی ریکسوس قرار داشته و دارای وسعتی حدود 24 هکتار می باشد .برخورداری از موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و دسترسی آسان به مراکز خرید و مکانهای توریستی شهر بر جذابیت آن افزوده است . بهره مندی از فضای سبز و کامل ترین امکانات تفریحی و ورزشی ، ارائه خدمات هتلداری نوین ، پرسنلی با اخلاق و زبده ، برخروداری از ساختمانی تازه ساز و شیک و ... از ویژگی های این هتل 5 ستاره به شمار می رود .  هتل ریکسوس با جاذبه های شهر احاطه شده است و فاصله کوتاه با موزه کاشی دارد.ضمنا فرودگاه بین المللی شهر نیز 10 کیلومتر تا هتل فاصله دارد مسافران تور ترکیه با اقامت در هتل ریکسوس میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

ورودی زیبا در هتل:

امکانات هتل پنج ستاره ریکسوس قونیه  :

سالن بدنسازی و استخر سر پوشیده و روباز ویژه کودکان و بزرگسالان ، رستوران ، بار ، کافی شاپ ، کلاب شبانه ، محوطه حمام آفتاب ، سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، بیلیارد ، اسکواش ، اسب سواری ، سالن زیبایی ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، فضای سبز ، سرویس نگه داری از کودک ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، خدمات شست و شوی لباس ، ترانسفر فرودگاهی ، مرکز خرید ، تاکسی سرویس و ... می باشد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا (Galata Tower) دارای ۶۷ متر ارتفاع است که در ترکیه و بر افق استانبول حمکرانی می‌کند. این برج سنگی قرون وسطایی به عنوان برج مسیح شناخته شده است. زمانی که در ۱۳۴۸ ساخته شد بلندترین ساختمان در استانبول بود که هنوز هم در استانبول می‌درخشد. این برج در طول قرن‌ها تغییر یافته است، در یک زمان به عنوان برج رصد نقطه آتش سوزی استفاده می‌شد. امروزه قسمت فوقانی آن شامل یک کافه، رستوران و باشگاه شبانه است، که توسط آسانسور در ساختمان ۹ طبقه می‌توان به آن‌جا رسید و در آن می توان مناظر خیره کننده‌ای را پیدا کرد. مسافران تور ترکیه با رفتن به برج گالاتا لحظات به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

 

پاموک کاله ترکیه

پاموک کاله که در زبان ترکی به معنای قصر پنبه ای است، چشم اندازی غیرواقعی در غرب ترکیه است که به خاطر شیب های پلکانی سفیدش معروف است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن هستند. تراورتن یک سنگ رسوبی است که از آب های معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند. انسان ها طی هزاران سال گذشته در این آب ها شنا کرده اند. شهر باستانی یونانی هیراپولیس توسط پادشاهان پرگامون بر روی چشمه های آب داغ ساخته شده است. ویرانه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی را می توان در این مکان مشاهده کرد.گردشگران تور ترکیه با رفتن به این مکان تفریحی و زیبا لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیذنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه 

 هتل ریکسوس پرمیوم بودروم تفریحی ساحلی است که فقط ۲۵ کیلومتر تا فرودگاه و ۱۰ کیلومتری تا مرکز شهرستان در یک ساحل خصوصی قرار دارد این هتل در میان درختان کاج در شبه جزیره بدروم واقع شده است. ساحل شنی خصوصی هتل محل مناسبی برای حمام آفتاب و فرصت مناسبی برای پیاده روی و سوار کاری است. این هتل حتی جزیره مخصوص به خود را دارد . این هتل از مجموعه ای از ساختمان کم ارتفاع و مدرن با نمای سفید تشکیل شده است کافه ها بدروم و مرکز شهر با مغازه های محلی ۱۰ کیلومتر از هتل فاصله دارد. اینترنت شارژی وای فای در فضای عمومی هتل در دسترس است .هتل ریکسوس پرمیوم بودروم  با بهترین امکاناتی که برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده و برای پذیرایی از آنها خدمات می دهد باعث شده مهمانان تور ترکیه راضی و برای سفر بعد هم همین هتل را انتخاب کنند.

 

امکانات ریکسوس پرمیوم بودروم :

مهمترین بخش در هتل ریکسوس پرمیوم بودروم خدمات خشکشویی و لباس شویی  و غیره از جمله امکاناتی است که به سفر بی دغدغه شما کمک می کند.برای توریست ها، بخش اتاق هاست چرا که بیشتر اوقاتشان را می خواهند در آن جا بگذرانند. در طراحی و دکوراسیون اتاق ها از عناصر مدرن و سنتی در کنار هم استفاده شده است به همین دلیل اغلب سلیقه ها را پوشش می دهد. اتاق ها از امکانات صوتی و تصویری، امکانات لازم جهت تهیه و صرف چای و قهوه، خط بین المللی، اینترنت بی سیم با سرعت عالی، لوازم ارایشی اختصاصی برای مهمانان، بالکن برای دیدن ویوی زیبای هتل و صندوق امن برخودار هستند .اگر قرار است مراسم عروسی تان را آنجا برگزار کنید یک مجموعه لباس عروس نیز وجود دارد که می تواند در انتخاب لباس به شما کمک کند.

رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , رستوران با غذای بین المللی ،استخر (روباز ،سرپوشیده، کودکان) , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده است. 
 
 
 مهمان همچنین می توانید در رستوران لیالی لبنان، ترکیه و بین المللی بهترین غذاهای سنتی و غذاهای بین المللی میل کنند در هفت کافه هتل مهمانان تور ترکیه  می توانند انواع شیرینی، نوشیدنی و آب میوه های تازه میل کنند و لذت ببرند رستوران فضایی لوکس با دید رو به دریا دارد  و در ساختمان و باغ در منطقه اصلی هتل ریکسوس پرمیوم بودروم  واقع شده است. دکور شامل یک ترکیب آرامش بخش از زنگ های خنثی و فیروزه ای، در کنار کفپوشی از جنس چوب  است. 
 
 
 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه

هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه یکی از زیبا ترین و مدرن ترین هتل های 4 ستاره ترکیه که در مرکز شهر ازمیر ترکیه قرار گرفته است. هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه دارای ۶۳ اتاق مدرن ، سوئیت های خانوادگی شیک با امکانات ویژه مخصوص مسافرانتور ترکیه و همچنین اتاق و امکانات برای معلولین و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. این هتل برای مسافران تور ترکیه ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه فراهم کرده است تا مسافران به راحتی به مقصد مورد نظر بروند. از ویژگی های خوب این هتل کارکنان به زبان آلمانی ،اسپانیایی ،انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. هتل گراند کرنر بوتیک ازمیرترکیه وسایل ورزشی و تفریحی فراهم کرده است تا مسافران تور ترکیه اوقات فراغت خود را به نحو احسنت سپری کنند. فاصله این هتل تا هتل تا نمایشگاه  بین المللی ازمیر ۵ دقیقه می باشد.

 

امکانات هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه:

مام ترکی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم, ترانسفر فرودگاه, آرايشگاه مخصوص مسافران تور ترکیه, دوچرخه, سالن کنفرانس, اجاره اتومبیل, صرافی, پذیرش 24 ساعته, رستوران, کافی شاپ اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل لوزز بدروم ترکیه

یکی از شیک ترین هتل های ترکیه هتل 4 ستاره لوزز بدروم ترکیه است. هتل لوزز بدروم ترکیه دارای چشم اندازی روبه قلعه بدروم و دریای اژه میباشد که مورد استقبال بسیاری از مسافران تور ترکیه قرار گرفته است. اتاق های ای هتل مجلل و سوئیت خانودگی با  طراحی کاملا منحصر به فرد که مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع، صندوق امانات، روم سرویس۲۴ ساعته، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار برای مسافران تور ترکیه می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند با انتخاب این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل لوزز بدروم ترکیه:

ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز مخصوص مسافران تور ترکیه، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، استخر سرپوشیده,  خدمات زيبايی آرايشگاه, برگزاری کنفرانس, یک مرکز اداری و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه

یکی از هتل های خوب و شیک ترکیه هتل 4 ستاره و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه می باشد. هتل و اسپای گراند ورک آنکاراترکیه دارای ۳۶ اتاق شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد ، سوئیت مخصوص تازه عروس مخصوص مسافران تور ترکیه و اتاق هایی ویژه معلولین  می باشد که هر اتاق با طراحی شیک و با امکانات خوب و عالی مانند حمام ، سیستم تهویه هوا،مبلمان شیک، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل دارای رستوران با غذاهای متنوع و کافی شاپ خوب برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه:

استخر سرپوشیده (تمام فصول) ، حمام ترکی ، سونا مخصوص مسافران تور ترکیه، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم, کارکنان پذيرش، شبانه روز, رانسفر فرودگاه, اینترنت, کارکنان به زبان انگلیسی و ترکی و... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور های ترکیه اردیبهشت 95

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرمیس ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره آرمیس ازمیر ۱۵۰ متر تا نمایشگاه بین المللی شهر فاصله دارد ایستگاه قطار و ایستگاه مترو  Basmane در ۷۰۰ متری و همچنین فرودگاه Adnan Menderes در ۱۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره واقع شده است.از هتل تا میدان Eylul تنها ۵ دقیقه فاصله می باشد که باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود. 

 

 

 امکانات هتل آرمیس ترکیه:

هتل آرمیس دارای ۷۴ اتاق ، ۱ تخته، ۲ تخته  وسوئیت های خانوادگی است که با طراحی شیک و مدرن ، پذیرای میهمانان و گردشگران تور ترکیه نوروز 95 می باشد،اتاق ها همگی در اندازه های مناسب و متنوع  از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ،اتاق ها و امکاناتی ویژه معلولین، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته برا ی مسافران تور ترکیه نوروز 95 می باشد. میهمانان هتل آرمیس می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند. پرسنل هتل آموزش های استاندارد بین المللی را جهت برآورده نمودن آرامش شما کسب نموده و همواره در حال ارزیابی می باشند. خدمات این هتل به صورت آل می باشد همچنین هتل آرمیسخدمات لوکس منحصر به فردی را ارائه می دهد  ودر رستوران  برای مسافران تور ازمیر صبحانه ، ناهار ، شام ، نوشیدنی و میان وعده  سرو می گردد.

 

از جمله خدماتی که هتل آرمیس ارائه می دهد می توان به  اتو کشی ، امکانات اتاق VIP ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، خانه داری ، خشکشویی ، سرویس مستخدم ، صبحانه در اتاق ، صرافی ، فکس و کپی ، لباسشویی و کرایه اتومبیل اشاره کرد. این هتل با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامی تور ترکیه نوروز 95 می باشد.


هتل نک ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره نک ازمیر در منطقه Konak و در ۱۷٫۵ کیلومتری فرودگاه Adnan Menderes واقع شده است همچنین ترمینال اتوبوس تنها در ۷ کیلومتری هتل واقع شده است که باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود.

  

امکانات هتل نک ازمیر:

هتل نک دارای ۵۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. میهمانان تور ترکیه نوروز 95می توانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت پرداخته و از طریق اینترنت بی سیم، به گشت و گذار در اینترنت مشغول شوند.اتاق هایهتل نک دارای امکاناتی نظیر : پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، میز کار ، گاو صندوق، یخچال می باشد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.

هتل نک ازمیر انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران داخل و محوطه هتل با خدمات منحصر به فرد ، مدرن وبه صورت ALL ( شامل : صبحانه، ناهار و شام) ارائه می دهد. در صورت درخواست مسافرين تور ترکیه نوروز 95، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.کارکنان این هتل  ۴ ستاره به زبان ترکی و عربی صحبت می کنند. کارکنان مهربان و با دقت هتل،به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی می باشند.

 جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریچموند کوش آداسی ترکیه

.jpg

مجلل ترین هتل کوش آداسی ترکیه هتل 5 ستاره ریچموند می باشد که در  12 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است.این هتل فاصله کمی با فرودگاه دارد.مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

1.jpg

امکانات هتل ریچموند کوش آداسی:

رستوران رو باز، حمام ترکی، سونا، سالن فیتنس، ماساژ، مینی گلف، فوتبال، تنیس، بسکتبال، مدرسه شنا، پارا شوت، جت اسکی، پرستار کودک، پارک کودک، استخر کودک، استخر سرپوشیده برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، اتاق جلسه، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، صرافی، پارکینگ، لاندری و...

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی ترکیه

.jpg

لوکس ترین هتل کوش آداسی هتل چاریسما دی لاکس جزء هتل 5 ستاره کوش آداسی می باشد. در این هتل فروشگاه های متعددی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی مسافران تور ترکیه نوروز 95 در نظر گرفته شده است. در این هتل محل نگهداری کودکان نیز وجود دارد.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

امکانات هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، بوفه، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، سرویس مستخدم، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، مینی گلف، وان آب داغ، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، استخر سرباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان و... 

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون ترکیه از جمله هتل های 5 ستاره کوش آداسی به شمار می رود. این هتل در مرکز شهر کوش آداسی در مارینا واقع شده است. این هتل دارای 88 اتاق تمیز و زیبا می باشد که همگی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پنجره های بزرگ، بالکن، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، حمام، سشوار و ... هستند. همچنین در قسمت های عمومی هتل وای فای وجود دارد و هزینه استفاده از آن روزانه 5 یورو می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و چشم انداز زیبایی از شهر و دریای اژه دارد. هتل دابل تری تا فرودگاه ادنان ازمیر 65 کیلومتر و تا شهر تاریخی افسوس 16 کیلومتر فاصله دارد. این هتل همچنین نزدیک به مغازه ها و جاذبه های گردشگری ترکیه می باشد از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور ترکیه می باشد.

از امکانات هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی می توان به پذیرش 24 ساعته، حمام ترکی، ماساژ، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، باشگاه، پارکینگ خصوصی، رستوران، بار، فروشگاه، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، لاندری، واکس،  رستوران ، بار  و ... برای میهمانان تور ترکیه اشاره نمود

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه , هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

هتل آوانگارد استانبول ترکیه یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس استانبول می باشد. این هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد از این رو برای مسافران تور ترکیه که قصد خرید در استانبول را دارند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. هتل آوانگارد دارای 84 اتاق تمیز می باشد و دارای سه سوییت است. اتاق های هتل ضد صدا می باشند تا میهمانان تور ترکیه بتوانند در آرامش کامل در هتل استراحت نمایند. همچنین در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی نیز تعبیه شده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات آماده پذیرایی از شما مسافران تور ترکیه می باشد.

از امکانان هتل آوانگارد استانبول ترکیه می توان به رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , خدمات لباسشویی , خشکشویی , لباسشویی و اتوکشی , صرافی , سالن بدنسازی , خدمات نگهداری از کودکان , استخر فصلی , سولاریوم , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و ... تور ترکیه اشاره کرد.

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره کرون پلازای استانبول ترکیه

هتل کرون پلازای ترکیه استانبول از جمله هتل های 5 ستاره و لوکس استانبول به شمار می رود این هتل در منطقه قدیمی استانبول واقع شده است و از 4 ساختمان جدا تشکیل شده است. هتل کرون پلازا دارای 265 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها بسیار راحت و تمیز می باشد. این هتل با بهترین امکانات آماده ارائه خدمات به میهمانان تور ترکیه می باشد

از امکانات هتل کرون پلازای استانبول ترکیه می توان به  رستوران های کباب ترکی و کباب سلطانی , رستوران های بین المللی , کافه , آرایشگاه , اینترنت وایرلس , استخر سونا , جکوزی , ماساژ , سالن بدنسازی , حمام ترکی و... اشاره کرد. مسافرین تور ترکیه می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده نمایند و سفری خوش را تجربه نمایند.

هتل 5 ستاره کرون پلازای استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره کرون پلازای استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های پنج ستاره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل هیلتون ترکیه در شمار هتل های پنج ستاره استانبول قرار دارد و از هتل های شیک و لوکس ترکیه می باشد. این هتل در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است و به فرودگاه آتاتورک بسیار نزدیک است و تنها 24 متر با آن فاصله دارد. همچنین هتل هیلتون در 3 کیلومتری دریا قرار گرفته است. اتاق های این هتل دارای بالکن های بزرگ و زیبا می باشد که منظره ای تماشایی از شهر را به میهمانان تور ترکیه هدیه می دهد. میهمانان می توانند از امکانات استخر رو باز , حمام آفتاب اختصاصی , حمام ترکی هتل هیلتون بهره ببرند.

این هتل دارای 7 سالن غذاخوری متنوع می باشد که  انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی ها در رستوران و تریا این هتل برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و در لابی آن موسیقی زنده اجرا می شود.

از دیگر امکانات هتل هیلتون استانبول ترکیه می توان به زمین تنیس , فضای سبز , استخر کودکان , سالن بدنسازی و فیتنس , سونا , سالن آرایشی , ماساژ , رستوران روباز , مرکز خرید , سه نوع رستوران متفاوت و... برای میهمانان تور ترکیه مرداد 94 اشاره کرد.

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های معروف ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 


هتل باده استانبول ترکیه در نزدیکی میدان تقسیم استانبول ساخته شده است. این هتل دارای 128 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 21 km هتل قرار گرفته است. مراکز خرید استانبول حدود 400 متر از هتل باده استانبول ترکیه فاصله دارد. ایستگاه مترو به هتل بسیار نزدیک می باشد . هتل صبحانه را به صورت بوفه به میهمانان تور ترکیه 94 ارائه می دهد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل باده استانبول دارای امکاناتی شامل : رستوران با غذاهای متنوع , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , پارکینگ ویژه هتل , لاندری , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , خشکشویی و اتوکشی برای مسافران تور ترکیه که بتوانند در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند , سرو صبحانه در اتاق , اتومبیل برای کرایه و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور ترکیه مهیا شده است.

هتل باده استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل باده استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

 منطقه گومبت ترکیه واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم ترکیه  است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از توریست و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند و قطعا برای شما گردشگران تور ترکیه 94 نیز جذابیت فوق العاده ای خواهد داشت . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . گردشگران تور ترکیه خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.

 

 

 مراکز تفریحی بدروم ترکیه

بدروم یکی از بهترین شهرهای تفریحی ساحل دریای اژه نیز هست همچنین شبهای بودروم جذابیتی زیبا دارد که منحصر به فرد است در خیابان جمهوریت از میدان اسکله کازینوها، میخانه ها و دیسکوهای فراوان وجود دارند که برای همه گروههای سنی و گردشگران تور ترکیه تفریحات جذابی است این شهر بدروم مرکز کشتیهای تفریحی نیز هست و شامل ساخت و ساز و بهره برداری است.

 

 از این جاذبه های گردشگری تور ترکیه و دیدنی های ازمیر ترکیه میدان کناک میباشد . این میدان به خاطر برج ساعت خود در ازمیر ترکیه بسیار معروف است . این ساعت یکی از نمادهای شهر ازمیر ترکیه میباشد . این برج هدیه ای از طرف سلطان عبدالحمید بوده است که در سال ۱۹۰۱ به سبک اواخر دوره عثمانی بنا شده است و به بسیار پر نقش و نگار تزیین شده . در کنار این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی ازمیر ترکیه واقع شده است .



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,مکان های دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین


 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا ترکیه در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ترکیه قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است که برای گردشگران تور ترکیه 94 بسیار جالب خواهد بود . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد .

 

 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه,بهترین مراکز خرید ترکیه,بازارهای ترکیه,پاساژهای ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

آبشارهای دودن در آنتالیا، ترکیه

آبشارهای دودن در آنتالیا،  گروهی از آبشارهایی است که در 28 کیلومتری جاده قدیم آنتالیا - بوردور واقع شده است. این آبشارها از رودخانه  دودن که یکی از بزرگترین رودخانه ها در جنوب آنتالیا می باشد شکل گرفته است (در 12 کیلومتری شمال شرق آنتالیا) . آب های این آبشارها از صخره های دودن به پایین می ریزد و مستقیما وارد دریای مدیترانه می شود.  به وجود آمدن این آبشارها منظره تماشایی را برای گردشگران تور ترکیه فروردین 94 در این فصل به نمایش می گذارد .

این آبشار زیبای تور ترکیه 94 یکی از تفریحات آنتالیاست که هر ساله افراد زیادی برای گردشگری از آن استقبال می کنند.

آبشار دودن از دو چشمه جوشان بنام پینارباشی(Pinarbasi)  در منطقه کیرک گوزلر(Kirkgozler)  در 40 کیلومتری آن سرچشمه می گیرد. آب این دو چشمه پس از طی کردن مسیری کوتاه یکی شده و رود دودن را ایجاد می کند.  آبشار دودن تور ترکیه 94 پس از طی مسیری 14 کیلومتری از زیرزمین در گودالی بنام وارساک(Varsak)  در روی زمین جاری شده و پس از طی کردن یک جریان کوتاه دوباره در طرف دیگر گودال در اعماق زمین فرو می‌رود. آبی که در گودال وارساک به زمین می‌رود پس از طی 2 کیلومتر در آبریز آبشار بیرون آمده و آبشار زیبای دودن را ایجاد می کند. آبی که از زمین بیرون می‌آید حداقل 10 متر مکعب در ثانیه می باشد و حداکثر آب پس از سر ریز از بالای آبشار و جاری شدن روی زمین 15 الی 16 متر مکعب در ثانیه است. در نهایت این آب پس از عبور از آنتالیا بعد از طی 9 کیلومتر وارد دریای مدیترانه می‌شود در تور ترکیه فروردین 94 تماشای این آبشار زیبا را از دست ندهید

آبشارهای دودن در آنتالیا، ترکیه

آبشارهای دودن در آنتالیا، ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: آبشارهای دودن در آنتالیا، ترکیه,دیدنی های ترکیه,مکان های دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

آکوالند در آنتالیا، ترکیه

آکوالند آنتالیا در یکی از نواحی ساحلی ساخته شده که زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. این مجموعه یکی از محبوبترین مراکز آبی تفریحی تور ترکیه 94 میباشد. این منطقه شامل سرسره های آبی و استخرهای عظیمی است که تمام گردشگران تور ترکیه فروردین 94 می توانند از آن ها استفاده کنند. در هنگام اجرای موسیقی زنده در این مکان، صفای محیط دو چندان می شود. همچنین می توانید شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 نیز یکی از شرکت کنندگان این برنامه باشید.

قابل ذکراست که در صورت تمایل شما گردشگران تور ترکیه 94 میتوانید در زمان خاص در برنامه نمایش دلفینها در محوطه ای جدا حضور پیدا کنید، این دلفین های جذاب و سرگرم کننده لحظات زیبایی را برای شما میهمانان تور ترکیه فروردین 94 به یادگار خواهند گذاشت.

آکوالند در آنتالیا، ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: آکوالند در آنتالیا، ترکیه, دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید کاپاسیتی استانبول ترکیه

Capacity Shopping Mall

مرکز خرید کاپاسیتی استانبول ترکیه هفتمین مرکز خرید پر طرفدار تور ترکیه 94 می باشد  که در سال 2006 تاسیس شده است و  صد و هشتاد فروشگاه دارد که از فرودگاه بین المللی آتا تورک با فاصله 10 دقیقه به مجموعه مغازه ها و فروشگاهها و کافه رستورانها به راحتی شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 میتوانید دسترسی داشته باشید و نیازها و مایحتاج خود را در تور ترکیه عید 94 تهیه کنید. این فروشگاه به دلیل وسیع بودن و بزرگ بودن و حجم خیلی زیاد بازدیدکنندگان به این نام معروف شده است. این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید در نوع خود می باشد. در این فروشگاه بزرگ برخی از مارکها و برندهای معروف نیز وجود دارند که علاقه مندان خاص خود را دارد و کافه ها و رستورانهای فروشگاه غذاهای متنوع و لذیذی برای بازدید کنندگان تور ترکیه 94 دارد و مهیا کرده است.

 

مرکز خرید اولیویوم استانبول ترکیه

olivium

دسترسی به مرکز خرید اولیویوم استانبول ترکیه برای شما میهمانان تور ترکیه 94 تقریبا راحت می باشد که با تراموا منطقه زیتون بونو را طی می کنید در ایستگاه آکا شمس الدین باید پیاده شوید و از یک سری مغازه که نسبتا خوب هستند عبور می کنید و به مرکز خرید می رسید این مرکز خرید تمام امکانات  را در چند طبقه در اختیار خریداران و گردشگران تور ترکیه فروردین 94 گذاشته است و هر هفته در روز سه شنبه اجناس فروشگاه حراج زده می شود که به زبان ترکها ایندریم می شود یعنی هر مرکز خرید و مغازه ای پوشاک و وسایل خود را نسبت به روزهای دیگر ارزانتر برای فروش عرضه کرده است که گردشگران تور ترکیه عید 94 نیز می توانند از این روز برای خرید ارزان تر استفاده نمایند

 

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه

javaher

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه در نزدیکی میدان تکسیم و مرکز شهر قرار گرفته است و بیشتر هتلهای مناسب و خوب هم در این منطقه قرار دارد برای رفتن به این مرکز خرید شما گردشگران تور ترکیه 94 می توانید هر وسیله نقلیه که مقصدش میدان تکسیم می باشد را سوار شوید. کرایه تاکسی نرخ بالایی دارد و اکثرا سوار اتوبوس و مترو و تراموا می شوند و قیمت کرایه برای هر نفر تقریبا 76 لیر می باشد که به صورت مکانیزه کرایه دریافت می شود . این مرکز خرید تور ترکیه فروردین 94 چهارمین مرکز خرید استانبول ترکیه می باشد که از مطرح ترین مراکز خرید در میان کشورهای بین المللی و اروپایی می باشد این مرکز خرید دارای 10 طبقه می باشد و دارای معماری خاص , راهروهای زیبا , سیستم تهویه مطبوع و روشنایی و داشتن امنیت زیاد , محیطی بسیار تمییز و پاکیزه که مسافران و گردشگران تور ترکیه 94 را جذب خود کرده است. مرکز خرید جواهر بهترین فیلم های سینمایی اکران در دنیا رو به نمایش می گذارد . در رستوران خود انوع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است و اماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه فروردین 94 خود می باشد . زمین و پارک بازی ویژه کودکان عزیز مهیا کرده است که در میان فروشگاه ها رتبه نخست را برای خود بدست آورده است. در این مرکز خرید مایحتاج خود را می توانید تهیه کنید و بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای معروف هم در این فروشگاه شعبه دارند. مرکز خرید جواهر دارای 10 سینما و 12 کافه و 34 رستوران دارد و آماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه عید 94 خود می باشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه,بهترین مراکز خرید ترکیه,بازارهای ترکیه,پاساژ های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

اکثرافرادی که تور ترکیه 94 را برای تفریح انتخاب می کنند یکی از مواردی که برایشان زیبا جلوه می کند جزایر پرینسس دریای مرمر در استانبول می باشد که همچون نگین مرواریدی بر دریای مرمر خودنمایی می کنند.

هنگامی که در منطقه اورآسیایی شهر استانبول قرار دارید، یعنی همان بخشی که محل جدا شدن سرزمینهای آسیایی و اروپایی می باشد. از هر سمت و سو که به دریای مرمر بنگرید مجموعه جزایری را خواهید دید که به جزایر پرنسس شهرت دارند.

یکی از نکات بسیار جالب جزایر پرینسس این است که در این جزیره ها وسیله نقلیه مانند خودرو و ماشین وجود ندارند و همه ساکنان آنجا برای رفت و آمدهایشان از درشکه و اسب و گاری استفاده می کنند . حتی توریست های تور ترکیه 94 نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این جزیره به دور از سر و صدای ماشین و با اسب و درشکه شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 را به حال و هوای دیگری می برد قشنگی و زیبایی این جزایر بی نظیر است. 

جزایر دریای مرمره از 4 جزیره به نامهای : کئنالی آدا–بوئرگازآدا– حئیبلی آدا – و بئیوک آدا تشکیل شده است این جزایر را می توان از زیباترین مناظر طبیعی استانبول تور ترکیه فروردین 94  و همچنین از با جذبه ترین مناظر دنیا دانست .هر ساله هزاران هزار توریست و گردشگر با تورترکیه از این جزایر دیدن می کنند . مطمئنا برای شما نیز این مناطق می تواند از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه باشد.

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول,دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

هتل آورا رزیدنس بدروم ترکیه

 هتل آورا رزیدنس بدروم ترکیه

هتل آورا رزیدنس بدروم ترکیه دارای امکاناتی از قبیل اتاق های خانوادگی, ماهیگیری , کرایه ماشین برای میهمانان تورترکیه می باشد.و به شما میهمانان تور ترکیه فروردین 94 این امکان را می دهد که بتوانید ماهیگیری را تجربه کنید.  رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه از میهمانان و مسافران تور ترکیه فروردین 94 خود پذیرایی می کند و مورد استقبال میهمانان نیز شده است . طراحی و چیدمان هتل زیبا و دلنشین می باشد و محیطی آرام را برای میهمانان تور ترکیه فروردین 94 مهیا کرده اند.

 

هتل ریوا تکسیم استانبول ترکیه

هتل ریوا تکسیم استانبول ترکیه
هتل ریوا تکسیم استانبول ترکیه دارای امکاناتی از قبیل اتاق و امکانات برای معلولین تور ترکیه فروردین 94 دارا است .و به میدان تقسیم و خیابان استقلال نزدیک می باشد. شما می توانید برنامه سفر خود را از هتل دریافت کنید. هتل نزدیک به مترو و ایستگاه اتوبوس می باشد و به راحتی می توانید به مراکز خرید و مکانهای دیدنی دسترسی داشته باشید . منطقه اداری استانبول در نزدیکی استانبول قرار دارد. هتل برای مسافران و میهمانان محترم معلول تور ترکیه عید 94 نیز امکاناتی را تدارک دیده است تا این عزیزان هم از اقامت و سفر خود لذت ببرند. خشکشویی و لباسشویی هم در هتل وجود دارد که میتوانید در طول اقامت خود نیز آراسته باشید . رستوران هتل با انواع مختلف غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور ترکیه فروردین 94 می باشد.

هتل تور کوش آداسی ترکیه


هتل تور کوش آداسی تور ترکیه عید 94 دارای امکاناتی از قبیل کاریوکی,استخر روباز,پینگ پنگ ,بازی دارت می باشد که این هتل چهل و چهار اتاقه برنامه گردشی خوبی را به مسافران تور ترکیه فروردین 94 خود ارائه می دهد.

هتل ارسماریس بوتیک مارماریس ترکیه

هتل ارسماریس بوتیک مارماریس ترکیه


هتل ارسماریس بوتیک مارماریس ترکیه دارای امکاناتی  استخر روباز , قايقراني با کانو می باشد و همچنین مسافران تور ترکیه فروردین 94 می توانند برنامه گردش خود را از هتل تهیه کنید. در استخر هتل می توانید بعد از گردش و تفریح به استراحت بپردازید . هتل خدمات خشکشویی و اتوشویی هم فراهم کرده است که مسافران و میهمانان عزیز تور ترکیه عید 94 می توانند در طول اقامتشان هم آراسته و مرتب باشند . اتاقها دارای تهویه مطبوع هستند و به سبکی ساده و زیبا طراحی و چیدمان شده است. رستوران هتل برای میهمانان و مسافران تور ترکیه 94 خود انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است و اماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه 94 می باشد.  

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد